fredag 29 juli 2016

Målandet fortsätter...

Evighetsprojektet...eller jag menar målandet har fortsatt. Vi har ju ingen anställd som målar åt oss utan vi försöker göra det mesta själv och med hjälp av familjemedlemmar. Jag hjälper till så gott jag kan medan Ellen tar tupplur ute i den friska luften. Men detta är verkligen tidskrävande och det värsta  är att man är så bunden till väder och vind.  
Jag tycker att färgen skiftar lite beroende på vädret också, i solen är färgen väldigt ljus och i skugga är den en helt annan nyans.
Jag har även ett par gånger fått följa med upp i skyliften och beundra utsikten. 
Skyliften vi hade hyrt så nådde hela 18 meter upp i luften, men jag fegade ur och bad att vi skulle stanna lite lägre än det. 
En liten selfie på oss uppe i skyliften. :)

/Johanna 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar